Post by diralumonous on Mar 4, 2022 17:41:05 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Law Empire Tycoon-Idle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Law Empire Tycoon-Idle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää kaikki ▞▞▞
▞▞▞ Law Empire Tycoon-Idle Game 2022 version ▞▞▞
jatka tycoon-pelien tekemistä 🎮. he ovat todella hauskoja ja tycooneja
Kuten konsepti, mutta erittäin hidas! Salli toinen rakentaja tai tutkija, koska molempien valmistuminen kestää HOURS. Tarkistan vain muutaman tunnin välein, päivitän, aloitan tutkimisen tai rakentamisen... ja sitten odotan taas tunteja, jotta voin olla pelissä ehkä 10 minuuttia.
Uusi päivitys ei laske loppuun saatuja petostapauksia lisättäväksi uuteen päivitettyyn oikeusjutun tutkimiseen. Ole hyvä ja auta tai korjaa.
Liikaa mainoksia, eivätkä bonukset ole voimassa! Katson videoita bonusrahasta, mutta kun mainos on ohi, en saa bonusta. Koskaan. Tässä pelissä ei voi saavuttaa merkittävää edistystä ilman käteistä.
Hieno peli, jos et halua kokea peleihin. Voit yksinkertaisesti käyttää aikaasi kiinteistön päivittämiseen. Pidän siitä, että edistystä tapahtuu pelin ollessa tyhjäkäynnillä. Mutta tarvitsee lisää tasoja, uusia ominaisuuksia ja koteloita.
En pääse edes niin pitkälle pelissä, koska Holvini kapasiteetti on 10 000 dollaria. Jotta voin päivittää Holvini seuraavalle tasolle, minun on päivitettävä lippuliikennetoimistoni, mutta se maksaa 10,5 000 dollaria. En uskonut pelaavani tätä peliä niin kauan arvostelujen perusteella, mutta silti hassua.
Väärä mainonta
Se on okei. Se on kuten useimmat muutkin käyttämättömät pelit, mutta pelaamalla sitä säännöllisesti saat sen valmiiksi muutamassa viikossa. Oletetaan, että sisältöä tulee lisää, mutta tätä ei listattu varhaisen pääsyn peliksi. Ok, koska se on käyttämätön peli, mutta en suosittele sitä ennen kuin kehittäjät panevat siihen enemmän.
Tämä peli on ansa. Pelissä ei voi edetä tietyn pisteen jälkeen. Ainoa tapa ylittää 10 000 holvin raja on ostaa 10,5 000 päivitys. Joten sinun on ostettava heidän 5 dollarin kaveri antaaksesi sinulle 20 % enemmän holvitilaa päästäksesi tämän yli
Law Empire Tycoon-Idle Game Simulācijas spēles mnbt
Tämä on loistava peli todella hauskalla konseptilla. Nautin sen pelaamisesta. Edistyminen on kuitenkin uuvuttavan hidasta, ja kaikki sen nopeuttamiseksi on maksumuurin takana. Maksan mielelläni 15-20 dollaria tämän pelin täysversiosta, mutta päivitykset ovat niin hajanaisia, että saadaksesi kaiken, mitä peli tarjoaa, kuluisit reilusti yli 150 dollaria. Olen pahoillani, että edes kolminkertaiset A-nimikkeet eivät ole lähelläkään niin arvokkaita. Korjaa maksumuurin, niin olisin taipuvaisempia arvioimaan paremmin.
Siistiä, peliä ja kaikkea, mutta kun maksimoit kaiken, ei jää mitään tekemistä.
Peli oli aluksi hauskaa, mutta nyt, kun kaikki on loppumassa, ei ole mitään tekemistä. Toivon, että he päivittävät, jotta heillä on lisää kokeita tulevaisuudessa. Siihen asti poistan asennuksen, kunnes peliin tulee lisää.
Virhe kuriirilogiikassa pelin alussa, jolloin ensimmäinen toimisto saa asiakirjat ensisijaisesti riippumatta siitä, kuinka kauan muut ovat odottaneet. Jos kuriirilataus <= Office 1:n pyytämä numero, office1 ottaa kaikki asiakirjat, joten Office 2:n ostaminen ei ole läheskään mitään järkeä, ennen kuin olet törmännyt kuriiriin ja avustajaan. Shd toteuttaa sen enemmän kuin tavallinen jono.
Big Bang Evolution Arkadne igre ndqd
Alku on mukavaa, mutta pian sen jälkeen siellä ei ole mitään tekemistä. Rakennus- ja tutkimusaika on liikaa, lyhennä sitä. Ja yritä esitellä aktiivisempia tapauksia, joissa voimme suorittaa oikeudenkäynnin.
Erittäin hauska peli, päivitys kestää jonkin aikaa, mutta voit tehdä muita asioita, kunnes päivitykset ovat valmiit. On hienoa nähdä, että peli on tehty niin hyvin ja hauskasti ilman, että siinä on paljon mainoksia. Sitä on aika harvinaista nähdä nykyään.
Hieno peli, mutta ongelmana on, että rakennusaikatutkimus vie liian paljon aikaa valmistumiseen. On kuin kirjaudut sisään peliin ja lisäät tehtävän builderiin ja lisäät tehtävän tutkimukseen ja palaat takaisin 4-8 tunnin kuluttua. Sitten taas sama. Peli on kuin tule sisään, tee minuutin tehtävä ja palaa takaisin 4-8 tunnin kuluttua. Se on liian tylsää😑😑😑
Hyvä peli, joka pitää sinut mielenkiintoisena, mutta kun olet saanut kaiken irti. Ei ole mitään tekemistä, näen, että on alueita, jotka on avattava, mutta on kulunut viikkoja eikä päivityksiä ole avata. Tässä vaiheessa olen valmis poistamaan asennuksen vapauttaakseni tilaa. Näen jatkuvasti vastauksen, jossa sanotaan, että luot lisää sisältöä, mutta olet sanonut sitä kuukausia.
siisti peli ja se on hyvä, että pääsen yli tylsyydestä.
Sovelluksen moraali on hyvä, paitsi että menetät enemmän rahaa kuin tienaat.Sen avulla voit myös ansaita rahaa katsomalla lisäyksiä. Paitsi että et koskaan saa rahaa katsomalla lisäyksiä.
Law Empire Tycoon-Idle Game הדמיה mfbo
Se oli hieno peli ennen kauden tempausta... Ja minun on todellakin maksettava 12 dollaria, jotta voin poistaa valinnaiset lisäykset? Tämä peli menee alamäkeen nopeasti kaikilla näillä maksullisilla seinällä varustettujen avausten ansiosta. Korjaa se tai tämä peli varmasti floppia. Älä myöskään vedä taistelupassin temppua vuodenaikojen mukaan ja laita 70 % avauksista maksumuurin taakse... Idc, jos se on dollari, minun ei pitäisi maksaa oikealla rahalla.
Hyvä peli alkuun. Ei tarvitse kuluttaa rahaa. Kuitenkin, kun teet kaiken ja päivität kaiken, ei ole enää mitään tekemistä. Oli vain yksi oikeusjuttu.
En voi avata peliä jostain syystä, en ymmärrä, en pelannut 2 viikkoon, ja nyt haluan jatkaa, mutta se ei aukea
Palvelimesi on erittäin hidas. Useimmiten, kun haluan katsella mainoksia bonusrahalla, se ei toimi 1. Kun napsautat sitä, se jopa latautuu tai siirtyy mainoksiin 2. Mainosten napsauttaminen on harmaana, koska palvelin
Ensinnäkin pelin koko lähtökohta on tyhmä - en ole koskaan pelannut tyhjäkäyntiä, jossa ne saavat sinut odottamaan niin paljon, että minulla ei ole edes mihinkään kuluttaa rahojani. Vielä tärkeämpää on, että ihmiset menevät vastaanottovirkailijan pöydän läpi, sanovat olevansa siellä autojuttuja, ja sitten suuttuvat ja jättävät paikan, jossa ei ole paikkoja. Istumapaikkoja on KIRJEEllisesti 10 vapaana.
Olen todella pettynyt, koska peli on erittäin hauska, mutta edistyminen on lähes mahdotonta, jos et käytä rahaa uuteen rakentajatiimiin, se yksittäin tuhosi kokemuksen.
Lisää rakentajien määrää. Koska Deva vastasi, mielestäni he ansaitsevat 5 tähteä nyt
Joten kun olet nähnyt tämän pelin mainoksessa, ajattelet, että okei, voit tehdä oikeudenkäyntejä ja valita vaihtoehdot, oletko syyllinen vai ei, kun olen pelannut peliä 3-4 viikkoa, en ole ollut tuomioistuimessa tai mitään. Rakensin juuri asianajotoimiston, joka maksoi kaiken ja siinä se. Kun aloitat pelin, et voi edes kerätä tuplarahaa, joten se osa on ajanhukkaa. Jos peli olisi kuin sama asia mainoksissa, mitä se näytti, peli olisi ollut hauskempaa
mahtava peli
Aina kun pelaan tätä peliä, tulee vikaa. Joidenkin tapausten voitto muuttuu aina 500 dollariksi (liikenne/avioero/petos). Minun on vaihdettava alempaan lakimiehen palkkaluokkaan, jotta voitto olisi jälleen korkea, ja sitten taas ylempään palkkaluokkaan. Ja arvon parantaminen kestää liian kauan. Niin väsyttävää.
Mainokset olivat aivan liian pitkiä. Sinun täytyy jatkaa katsomista ja painaa seuraavaksi, 4-5 kertaa! Tasolle pääseminen kestää ikuisuuden. En suosittele tätä peliä.
Pidän tästä pelistä, mutta en ymmärrä uutta murhatapausta. Minulla ei ole aavistustakaan kuinka saada muistiinpanoja ja tehdä kaikkea sitä. Siihen ei ollut juuri mitään ohjeita.
Pidän pelistä. Ongelma on, että olen valmis. Kaikki toimistoni/osastoni ovat kaikki tasolla 5 ja täysin päivitettyjä. Holvin kapasiteetti on 3 500 000. Toivon näkeväni päivityksiä lisätyllä sisällöllä
Law Empire Tycoon-Idle Game Simulácie cdkj
Pidin tästä pelistä, mutta nyt ei ole minne mennä. Olen saanut kaiken irti, tyhjä huone kertoo tulevan pian.Ole hyvä ja kehitä lisää tekemistä.
Hyvä, että se on aikapeli. On vähän ongelmia. Mainokset eivät sulkeudu & merkittävä lisäys rahan tuplaamiseksi mainosten katselun jälkeen.
Law Empire Tycoon-Idle Game Simulasi wyn
Olen jo päivittänyt kaiken max lvl:ssä. Toivon, että tekemistä olisi enemmän.
Law Empire Tycoon - Idle Game Simulation ttq
Pidän pelistä, mutta missä ovat päivitykset? Ei enää oikeudenkäyntejä, päivitystavoitteita tai enemmän tilaa rakennukselle. Ole hyvä ja korjaa. En halua poistaa peliä, antaisin enemmän tähtiä, jos näitä ongelmia ei olisi. Hyvää lomaa